Od jednego telefonu do wielkich porządków w Twoim domu
Jeden telefon lub wypełnienie krótkiego formularza na stronie internetowej – tyle wystarczy, by w Twoim domu zaczęła dziać się magia. Magia sprzątania. Chcesz wiedzieć, jak krok po kroku wygląda współpraca z nami? Oto 3 punkty, których przestrzegamy, by działać szybko i efektywnie.
Zaczyna się od kontaktu
Wybierasz telefoniczny czy mailowy? Niezależnie od tego, w jaki sposób zdecydujesz się z nami skontaktować, na Twoje zgłoszenie czekamy codziennie od 7 rano do 21. Pierwszy kontakt służy określeniu, czego od nas oczekujesz, i ustaleniu dogodnego terminu, w którym będziemy mogli zająć się Twoim zleceniem. Każde zgłoszenie wyceniamy indywidualnie, ale jedno jest pewne – zawsze możesz liczyć na atrakcyjne ceny.
W wybrany dzień przyjeżdżamy pod Twój dom
Już w momencie wsiadania do samochodu, którym będziemy przewozić zbędne rzeczy, jesteśmy gotowi do pracy. Opróżniamy mieszkania, piwnice, strychy, garaże, balkony, pomagamy w uprzątaniu działek. Wywozimy graty z chaty;-) Zajmujemy się wszystkim – pakowaniem, wynoszeniem, ładowaniem i wywozem. Do Ciebie należy wyłącznie patrzenie, jak sprawnie pozbywasz się niepotrzebnych rzeczy ze swojego domu i cieszenie się przestrzenią, którą zyskasz, kiedy zakończymy prace porządkowe. Po uściśnięciu ręki odjeżdżamy z pełnym ładunkiem. Na tym nasza praca się nie kończy, bo…
…czeka na nas jeszcze kilka rzeczy do zrobienia
Pożegnaliśmy się z Tobą i odjechaliśmy z Twojej posesji – skoro zabraliśmy i wywieźliśmy wszystkie rzeczy, możemy uznać, że zakończyliśmy pracę. My jednak przystępujemy do dalszego etapu usługi. To ten czas, w którym zmierzamy w stronę magazynu. Tam segregujemy wszystkie wywiezione z Twojego domu rzeczy, a następnie utylizujemy je – zgodnie z prawem i ekologicznie, bez szkody dla środowiska. Dopiero teraz możemy uznać, że nasza misja zakończyła się sukcesem.
Opróżnianie mieszkań Warszawa
Co dalej? Jesteśmy gotowi jechać do kolejnej osoby, której pomożemy uporać się z porządkami!